Et litt lengre innlegg

02.12.2019, 15:30

INFO !!! Mye å lese, men absolutt verdt det !!! 

Det er så lett å g lemme noen ting når man prøver nye produkter og ser fremover mot hurtig vektnedgang. 

* Punkt nr 1 : IKKE STRESS. Stress påfører at kroppen jobber mot deg, å stresser du med vekten, veier deg hver dag o.l , så kan du være sikker på den jobber mot deg. 
Tips ! Vei deg max 1 gang pr uke, helst 1 x pr 14 / 30 dag. 

* Punkt nr 2 : Drikk rett VANN mengde. Å ikke kalkuler annen veske du drikker løpet av en dag inn under dette. For får ikke kroppen nok veske, så vil det føre til opphopning i kroppen av slagg stoffer å du får ikke skilt dem ut gjennom urin og dogåing slik det skal.
TIPS ! Gå med en vannflaske hele dagen ! (legger med vanntabell utifra kilo )

* Punkt nr 3: Ikke bare se på vekt , bruk måleskjema !
Det er ikke alltid vekt og måleskjema samsvarer. Fks. Bruker du thermofight x og trener - Så jobber thermofight x for å få ned fettprosenten din. Om du da trener - Så veier muskler mer enn fett å du kan fort få vekt oppgang. MEN bli mye mindre i kroppen. 

* Punkt nr 4 : Tenk på hva du putter i munnen din ! 
TIPS ! Det sier seg selv at slik som thermofight x som forbrenner 250kcal ekstra om dagen - ikke vil gjøre at du går ned i vekt om du fortsatt spiser 250kcal mer en kroppen din trenger. Da vil du kanskje gå mindre opp i vekt, eller holde vekten din mer stabil. 

*Punkt nr 5 : Ha en fast veie dag !
TIPS ! Gjerne bruk fredag ! For vi alle kan vell være enige om at man er rimelig flinke i ukedagene med kost å vann. men lett kan skjeie mer ut i helgene. så det å veie seg på en mandag- er det dommeste man kan gjøre. Ta det fast på fredag !

Håper du tar nytte av disse tipsene, har selv gått meg på en bommert å vært oppblåst de siste dagene, da jeg har satt mer i ro en jeg vanligvis gjør, spist desserter og drukket for lite vann. 

Del artikkel:

BloggiShop

Relaterte artikler