Juletid

Tobias Salmelid
Juletreet vårt kom opp i tide, julaften feirer me hos Bjarne og Unn-Iren på Randaberg, julegaver er sendt til mine 16 barnebarn. Blomster er mottatt, julemat innkjøpt, 4.adventssøndag hadde me pizza til middag. Godt så lenge me har helsa til alt dette, og får vera to, sammen!

Publisert: 21.12.2025, 17:38