Besøk hos oss og andre

Tobias
Tobias Salmelid

27.mars hadde me ein fin ungdomsflokk på besøk: Joakim, Kamilla, Tomas og Renate - barna til Geir Tore. Me såg på generasjonsspelet som eg hadde fått av Bent, fekk god mat og ein interessant prat. 


Publisert: 31.03.2026, 21:43


Andre artikler